GIRLS BEST FRIENDS – BEACH, MOTOCYKLE & MEN FRIEND

READ HERE: about pleasures and weaknesses with motocycle and me.

It’s weekend, it’s very warm weekend. Let’s get wild again! Going to Playa el Mago (famous nudist beach), but before my mysterious friend asks would he drive with car or with moto! In that moment all was clear to me, this day will be unforgettable. With motocycle! To the beach! Yes, baby!!! I was laughing because of excitement. I like those sexy thingies so, so much. White dress, espardilles, backpack for safe ride. Ai,ai, ai.. girl just get crazy, she become herself truly. And it wasn’t motoroller.. my ride was cool and comfy chopper motocycle. On the road to good driving, so good that my bare legs get scared.

Pretty, blue moto, cool man, beautiful chica, helmets on and lets go! Exactly like I was thinking – my brown legs naked and he easely hugs and spanks on them. I have small weakness, I am a little rabbit-scary one. If 75km/h for me was fast at first, then what are we gonna do at the autobahn? No, in my mind were screaming Madaritta. I almost left my friend with out breathing when holding around him so tight. I was happily shocked, a little scared from the new experience on the motocicle and fast driving. Adrenalin came in to me and I couldn’t get enough. This was one of my dreams, to drive with motocycle with men friend on mine. In the middle of the road I felt he is good with driving and calmed down. But that feeling when you have the helmet and nothing else protects you from the asphalt, and those bare legs.. Brr. Hahaa, wild ride!

El Mago rocky beach full of naked bodies, mine and his now in the middle. Three weeks without swimming while in vacation in my country and I get sad. Missing my mermaid blue-green underwater world and salty, tick water. Jump in! Afterwards lying down and cuddling each other. In some moment I fall in to sleep as expected. Head feels weird but I want to open my book. He turn on hes tummy and continue to sunbathe, or sleep.. wasn’t really sure what do we want after dancing all night. Some while I was reading, but then suddenly realize, when else I will have the chance to sleep next to his backside and to touch mens body? So sweet, if wouldn’t be so much publics there.. because I so much like to cuddle the one I feel good with, to express love and warmth from myself.

Driving back time comes sooner or later. Madara gets used to moto and speed, feel much free and in crazy excitement- I want to sit and drive again! But not to home-hotel, please! Don’t care where, but not to home. So we did. On autobahn I swallow my fear and hold close to backseat, and learned hot to enjoy the fear-fast and wild life feeling. Til the 140km/h. Seriously!? Fu**! So hot and crazy. I stopped to think silly thoughts and enjoy it all. This is so fun, wuhuu!

In the next stop we were sitting near beach and watching sunset on bay. Next to us dry, white sea salt from sea water. Despite knowing it is salty, you want it anyway. Raw snack, haha. Put it on my tongue, jack, salty. And what to do? Kiss! Hahaa, I put my salty tongue together with hes and when opened my eyes saw him laughing a lot with out noise. Hahahaa! Silly, sweet and so free, so good. Now I want to have my own license and motocycle in this divene island.

IMG_0237 (2).JPG

 Viņas labākie draugi – pludmale, motocikls un vīrietis

Bija plānots braukt uz El Mago pludmali, un tad mistiskaisdraugs man rakstiski pajautāja, viņam braukt ar auto vai moto. Tajā brīdī es sapratu, ka šodiena būs neaizmirstama. Ar motociklu! Uz pludmali! Jā, mazā! No sajūsmas skaļi smējos. Kā man tās lietiņas patīk, kā man patīk!!! Baltu īsu pludmales kleitiņu, espardilles, muguras rukzagu, lai droši un ērti un mocīša sēdēt. Ai, ai ai… meitene traka palika. Un nejau ar motorolleri mani veda uz pludmali… ar foršu čoperīti, tik seksīgi. Man arī būs foršs čoperīts, un Dies, ku šis labi velk pa šoseju! Tik labi, ka manas kailās kājas pārbijās.

Glīts, zils mocis, foršs vīrietis, skaista meitene, ķiveres galvā, sežam uz moča. Tieši tā kā es biju domājusi- manas kājas kailas, jo kleita vēl uzraujas. Viņš manu kailumu apkampj un viegli uzpliķē. Braucam! Man ir viens trūkums, es esmu drusku zaķpastala. Ja man 75km stundā bija ātri un no sākuma tik tiešām biedējoši, tad ko mēs darīsim uz autobāņa? Nē! Manā prātā spiedza mazā Madariņa. Es viņu gandrīz bez elpas padarīju, apķerot ap vidukli un iekrampējoties. Es biju priecīgi šokēta par moča baukšanu, pārbijusies no jaunās pieredzes ar ātrumu un laimīga, ka tas viss notiek te un tagad. Šis ir viens no maniem sapņiem- braukt ar moci kopā ar foršu vīrieti. Pa ceļam es jau pieradu, nomierinājos, sapratu, ka viņš brauc apzinīgi. Bet tā sajūta, kad brauc un tev ir tikai ķivere galvā un nekas tevi nepasargā no kaila asfalta, kur nu vēl ja kājas kailas. Brrr. Nezinu kā ir braukt pašam, bet aizmugurē kļuva pat ļoti omulīgi. Man patīk skatīties pār plecu. Un man vispār patīk tas ko es daru. Hahaa. Lai gan reizēm biedējoši, lai gan rezultāts vienmēr ir kā pārsteigums.

El Mago klinšainā pludmale pilna kailu ķermeņu, manējais un viņa vēl visam pa vidu. Trīs nedēļas bez peldēšanās atvaļinājuma laikā un man jau kļuva skumji. Skumu pēc savas nāriņu zilizaļās zemūdens pasaule un sāļā, biezā ūdens, tāpēc jāles tik iekšā. Pēc tam pagulšņāt, ļaut viņa glāstiem mīļot man muguru vai krūtsgalus. Kaut kur pa vidu es iemigu, kā jau bija gaidīts. Līdzpaņemtā grāmata arīdzan jāatver, viņš apgriežas uz vēdera un turpina sauļauties.. vai gulēt. Lāga nevarēja saprast, ko mēs tajā dienā pēc nakts dejošanas gribam darīt. Kādu laiku es lasīju, bet tad sapratu, ka, kad tad ja ne tagad es varēšu gulēt viņa mugurai cieši piekļāvusies un to glāstīt. Tik mīlīgi, nebūtu tur tik daudz publikas…

Kaut kad jau tik un tā pienām mājās braukšanas laiks. Madara pie moča un ātruma jau tā kā pieradusi, jūtas brīvāka un nenormālā sajūsmā, kad atkal var kāpt uz moča!? Bet uz mājām vēl nu dien negribas. Vienalga kur, bet lūdzu, tikai ne uz mājām. Kad jau mēc tikām līdz autobānim, man bija vien jānorij siekalas, jāiekrampējas aizmugures atzveltnē un jāmācās baudīt to, kas biedē. Līdz pat 140km/h.. uh! Seksīgi, nenormāli kaifīgi. Es beidzu domāt muļķības un baudiju braucienu, cik tik ilgi vien var. Vuhuu! Nākamajā pludmalē sēdējām un vērojām līci. Tur pat pie kājām izžuvuša jūras ūdens atveres ar baltu sāli. Lai gan zinu, ka traki sāļš, vienalga gribi to uzlikt uz mēles. Jak, dikti sāļš. Un ko tagad darīt? Bučoties! Pieliku savu sāļaino mēli pie viņējās, kad atvēru acis, redzu viņu ļoti garšīgi un bez skaņas smejamies, haha. Man arī uznāca smiekli. Mīlīgi, muļķīgi, brīvi un vienkārši labi. Ak piedzīvojums, kā es tajā iemīlējos. Kā man gribas vēl!

Author of text: Madara Grantina aka Charmy Amely

 

 

Leave a Reply

